Zmienione
ZARZĄDZENIE NR 5
Rektora Politechniki Krakowskiej
im. Tadeusza Kościuszki
z dnia 7 marca 2018 r.
znak R.0201.10.2018
w sprawie zmiany zarządzenia dotyczącego korzystania z poczty elektronicznej przez pracowników Politechniki Krakowskiej
Na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
1) § 5 otrzymuje brzmienie:
„1. W korespondencji prowadzonej za pomocą osobistych kont pocztowych, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1, obowiązkowe jest opatrywanie listów elektronicznych podpisem cyfrowym sporządzonym przy użyciu aktualnego certyfikatu pracownika wystawionego przez Dział Informatyzacji. List elektroniczny z takim podpisem jest w korespondencji wewnętrznej równoważny pismu z własnoręcznym podpisem.
2. Wniosek o wydanie certyfikatu składa się za pośrednictwem strony Centrum Certyfikacji PK https://cert.pk.edu.pl/”,
2) § 6 uchyla się ust. 2-4.
§ 2
Tekst jednolity Zarządzenia w sprawie korzystania z poczty elektronicznej przez pracowników Politechniki Krakowskiej, uwzględniający zmiany, o których mowa w § 1, stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zobowiązuje się kierowników wszystkich jednostek organizacyjnych PK do zapoznania podległych pracowników z niniejszym zarządzeniem.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 7 marca 2018 r.
Rektor prof. dr hab. inż. Jan Kazior |
Załącznik
|