baner Ogólnopolski Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Krakowska Politechnika Krakowska Politechnika Krakowska
strona główna menu przedmiotowe
Data publikacji:
  21-11-2006
 
Wprowadził:
  Zbigniew Marszalik
 
Liczba odwiedzin:
  4605
 
Lista wersji:
  21-11-2006 
WydrukPowrót

POLECENIE SŁUŻBOWE NR 6
Rektora Politechniki Krakowskiej
im. Tadeusza Kościuszki
z dnia 26 października 2006 r.
znak R3.0201-86/2006

w sprawie prac bilansowych za 2006 r.


W celu zapewnienia kompletnego i terminowego spływu dokumentów finansowo-księgowych, co warunkuje rzetelne opracowanie i sporządzenie sprawozdania finansowego za 2006 r. niniejszym polecam, co następuje:
1. Dział Inwentaryzacji i Gospodarki Majątkowej zapewni pełne wykonanie za 2006 r. planu inwentaryzacji. Termin zakończenia spisów z natury we wszystkich jednostkach upływa

12.12.2006 r.

2. Dział Inwentaryzacji i Gospodarki Majątkowej dokona inwentaryzacji legitymacji pracowniczych w Dziale Spraw Osobowych, znaczków pocztowych w Redakcji Wydawnictw i Bibliotece PK oraz druków ścisłego zarachowania w jednostkach prowadzących studia podyplomowe wg stanu na 31.12.2006 r. zgodnie z zarządzeniem nr 42 Rektora PK z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie zasad gospodarowania drukami ścisłego zarachowania w Politechnice Krakowskiej (wraz z późn. zmianami.)

termin 05.01.2007 r.

3. Uczelniana Komisja Inwentaryzacyjna zapewni rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych z przeprowadzonych inwentaryzacji środków trwałych (w tym wyposażenia), materiałów, aparatury zakupionej do umów, druków ścisłego zarachowania, wydawnictw, legitymacji pracowniczych

termin 09.01.2007 r.

4. Prorektor ds. nauki powoła komisję do przeprowadzenia, w celu weryfikacji z dokumentami, inwentaryzacji prac naukowo-badawczych, badań własnych, działalności statutowej, projektów badawczych (grantów), działalności wspomagającej badania. Stopień zaawansowania w procentach stwierdzi jednostka wykonująca pracę na podstawie analizy pracochłonności tematu

termin 14.02.2007 r.

5. Kanclerz powoła komisję do przeprowadzenia inwentaryzacji robót w toku:
a) w Sekcji Poligrafii - wg stanu na 31.12.2006 r. w jednostkach rzeczowych; komisja ta dokona również wyceny robót w toku i weryfikacji z kosztami rzeczywistymi oraz podejmie decyzję w sprawie różnic inwentaryzacyjnych,
b) w Redakcji Wydawnictw - wyrobów gotowych wg stanu na 31.12.2006 r.

termin 05.01.2007 r.

6. Jednostki organizacyjne prowadzące studia podyplomowe sporządzą inwentaryzację poniesionych nakładów wg kosztu planowanego na 31.12.2006 r.; inwentaryzacja ta polega na weryfikacji planowanych nakładów z poniesionymi kosztami rejestrowanymi w Dziale Księgowości; arkusze inwentaryzacyjne muszą być podpisane przez osobę zatrudnioną na stanowisku ds. kształcenia podyplomowego

termin 17.01.2007 r.

7. Kierownicy administracyjni wydziałów i wyznaczeni pracownicy w jednostkach prowadzących studia podyplomowe dokonają inwentaryzacji i rozliczenia druków ścisłego zarachowania zgodnie z zarządzeniem Nr 42 Rektora PK z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie zasad gospodarowania drukami ścisłego zarachowania w Politechnice Krakowskiej (wraz z późn.zmianami)

termin 05.01.2007 r.

8. Dział Księgowości zorganizuje przeprowadzenie inwentaryzacji inwestycji rozpoczętych wg stanu na 31.12.2006 r., Dział Zaopatrzenia oraz Dział Inwestycji i Remontów przeprowadzą weryfikację tych zapisów ze stanem faktycznym oraz udokumentują ten fakt podpisem na arkuszu spisu z natury

termin 24.01.2007 r.

9. Ostateczny termin pobierania zaliczek na zakupy i usługi związane z działalnością dydaktyczną, umowną i pozostałą upływa

06.12.2006 r.

10. Jednostki organizacyjne rozliczą wszystkie zaliczki stałe i jednorazowe do 15.12.2006 roku, z wyjątkiem Działu Zaopatrzenia, Sekretariatu Uczelni (Dziennik Podawczy), Biblioteki PK, które rozliczą zaliczki i przekażą do Działu Finansowego wszystkie dokumenty związane z ww. rozliczeniami do

22.12.2006 r.

11. Jednostki organizacyjne dostarczą do Działu Płac dokumenty dotyczące wynagrodzeń bezosobowych i honorariów

termin 12.12.2006 r.

12. Jednostki organizacyjne działalności podstawowej dostarczą do Biura Planowania (Sekcja Rozliczeń) rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich za rok akademicki 2005/2006

termin 15.11.2006 r.

13. Biuro Planowania (Sekcja Rozliczeń) przekaże do Działu Płac wykazy godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich za rok akademicki 2005/06

termin 17.11.2006 r.

14. Dział Spraw Osobowych przekaże do Działu Płac wykazy wykorzystanych urlopów nauczycieli akademickich

termin 15.11.2006 r.

15. Dział Spraw Osobowych przekaże do Działu Płac polecenia wypłat refundacji "wczasów pod gruszą" dla:
a) nauczycieli akademickich w terminie do 17.11.2006 r.
b) pracowników niebędących nauczycielami akademickimi w terminie do 12.12.2006 r.
c) przekaże do Działu Księgowości pismo dotyczące naliczenia dodatkowego FŚS na rzecz emerytów i rencistów za 2006 r. w terminie do 05.01.2007 r.

16. Jednostki organizacyjne działalności podstawowej przekażą do Działu Księgowości rozliczenia wynagrodzeń osobowych za IV kwartał 2006 r. pracowników naukowych, naukowo-dydaktycznych, inżynieryjno-technicznych z uwzględnieniem projektów badawczych (grantów), badań własnych i działalności statutowej

termin 12.12.2006 r.

17. Wszystkie jednostki organizacyjne uporządkują ewidencję i rozliczenie materiałowe celem urealnienia zużycia materiałów we wszystkich rodzajach działalności; decyzje korygujące należy dostarczyć do Działu Księgowości

termin 10.01.2007 r.

18. Jednostki organizacyjne przekażą do Działu Księgowości wszystkie dokumenty dotyczące realizacji w 2006 r:
a) dostaw materiałów, środków trwałych i aparatury,
b) wykonanych usług

termin 10.01.2007 r.

19. Dział Inwestycji i Remontów rozliczy i uzgodni z Działem Księgowości wszystkie materiały powierzone obcym jednostkom

termin 05.01.2007 r.

20. Kierownicy Domów Studenckich i Domu Asystenta PK przedłożą zestawienie miesięczne za grudzień 2006 r. opłat za miejsca, łącznie z wykazami osób zalegających z opłatami wg stanu na 31.12.2006 r.

termin 05.01.2007 r.

21. Kierownicy tematów prac naukowo-badawczych (BW, DS, grantów) i umów z podmiotami gospodarczymi dokonają uzgodnień własnych ewidencji kosztów z ewidencją prowadzoną w Dziale Księgowości

termin 17.01.2007 r.

22. Dział Badań Naukowych przekaże do Działu Księgowości wykaz kosztów pośrednich dotyczących grantów realizowanych w 2006 r.

termin 10.01.2007 r.

23. Ostateczny termin składania w Dziale Finansowym dokumentów finansowo-księgowych (rachunków, f-r VAT, f-r korygujących, delegacji, rozliczeń materiałowych, rozliczeń wewnętrznych) przez wszystkie jednostki organizacyjne upływa

10.01.2007 r.

24. Dział Spraw Osobowych uzgodni wykorzystanie funduszu świadczeń socjalnych z zapisami w Dziale Księgowości

termin 17.01.2007 r.

25. Organizatorzy konferencji, sympozjów, seminariów itp., dla których otwarte jest subkonto w PK, a imprezy te zostały zakończone, dokonają rozliczeń dochodów i kosztów w Dziale Księgowości; w przypadku przeniesienia środków i kosztów na następny rok, organizatorzy złożą stosowne pisemne wyjaśnienie

termin 10.01.2007 r.

26. Termin rozliczenia działalności wspomagającej badania finansowanej przez MNiSzW wg stanu na dzień 31.12.2006 r. upływa

10.01.2007 r.

27. Dział Księgowości uzgodni wartościowo z Biblioteką PK i bibliotekami instytutowymi księgozbiory wg stanu na 31.12.2006 r.

termin 17.01.2007 r.

28. Dział Inwestycji i Remontów uzgodni poniesione koszty z tytułu remontów i inwestycji budowlano-montażowych z Działem Księgowości

termin 17.01.2007 r.

29. Dział Zaopatrzenia uzgodni poniesione koszty zakupów aparatury naukowo-badawczej i środków trwałych, płatnych ze środków PK, z Działem Księgowości

termin 17.01.2007 r.

30. Rzeczowe składniki majątkowe pozostające po zakończeniu umów z podmiotami gospodarczymi i MNiSzW oraz w ramach bezzwrotnej pomocy zagranicznej należy rozliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami; dokumenty OT, protokoły przekazania innych składników majątkowych i dokumenty likwidacji jednostki organizacyjne przekażą do Działu Księgowości

termin 10.01.2007 r.

31. W przypadku niemożności, z przyczyn obiektywnych, dotrzymania terminów podanych w niniejszym poleceniu służbowym, kierownicy jednostek organizacyjnych zobowiązani są do pisemnego powiadomienia o tym Kwestora PK w terminie do

17.01.2007 r.

32. Ostateczny termin dokonania wszelkich rozliczeń związanych z kosztami, dochodami, stratami i zyskami oraz zapasami PK dotyczącymi roku 2006 upływa

19.01.2007 r.

33. Dział Finansowy sporządzi wykaz niepodjętych rachunków (refundacji) z kasy PK dotyczących kosztów 2006 r.

termin 15.01.2007 r.

34. Ostateczny termin dekretacji dokumentów finansowo-księgowych w Dziale Księgowości za rok 2006 upływa

19.01.2007 r.

35. Dział Księgowości przeprowadzi inwentaryzację rozrachunków z dostawcami i odbiorcami wg stanu na 31.12.2006 r.

termin 31.01.2007 r.

36. Uczelniana Komisja Inwentaryzacyjna sporządzi roczne sprawozdanie z przebiegu rozliczeń inwentaryzacyjnych, zawierające ocenę całokształtu spraw związanych z inwentaryzacją

termin 31.01.2007 r.

37. Dział Inwentaryzacji i Gospodarki Majątkowej ustali wielkość zapasów nadmiernych i nieprawidłowych wg stanu na 31.12.2006 r..

termin 17.01.2007 r.

38. Dział Badań Naukowych przekaże do Działu Księgowości wykazy kosztów pośrednich (planowanych), dotyczących umów z podmiotami gospodarczym

termin 10.01.2007 r.

39. W księgach roku 2007 nie mogą być ewidencjonowane bez mojej decyzji żadne dokumenty dotyczące roku 2006.
ZOBOWIĄZUJĘ:
a) kierowników wszystkich jednostek organizacyjnych oraz kierowników projektów badawczych do zapoznania wszystkich podległych pracowników z treścią niniejszego polecenia,
b) odpowiednich pracowników do realizacji niniejszego polecenia w ustalonych terminach,
c) Kwestora PK do żądania odpowiednich wyjaśnień od pracowników dostarczających rozliczenia i dokumenty z opóźnieniem oraz do ich zaopiniowania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Józef Gawlik

bip@pk.edu.pl Deklaracja dostępności Politechnika Krakowska  23-04-2024