baner Ogólnopolski Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Krakowska Politechnika Krakowska Politechnika Krakowska
strona główna menu przedmiotowe
Wytworzył:
  Senat PK
 
Data publikacji:
  27-12-2016
 
Wprowadził:
  Zbigniew Marszalik
 
Liczba odwiedzin:
  816
 
Lista wersji:
  27-12-2016 
WydrukPowrót

Uchwała Senatu Politechniki Krakowskiej
z 21 grudnia 2016 r.
nr 99/d/12/2016

w sprawie zmiany uchwały Senatu Politechniki Krakowskiej z 22 maja 2015 r.nr 54/d/05/2015 w sprawie warunków i trybu rekrutacji na I rok stacjonarnych i niestacjonarnych studiów I i II stopnia przewidzianych do uruchomienia w roku akademickim 2016/17


Na podstawie art. 169 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1842) w związku z rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 16 września 2016 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1554) postanawia się, co następuje:
§ 1
W uchwale Senatu Politechniki Krakowskiej z dnia 22 maja 2015 r. nr 54/d/05/2015 w sprawie warunków i trybu rekrutacji na I rok stacjonarnych i niestacjonarnych studiów I i II stopnia przewidzianych do uruchomienia w roku akademickim 2016/17, wprowadza się następujące zmiany:
1) w załączniku do uchwały w § 2 ust. 3 pkt 11 otrzymuje brzmienie:
„11) poświadczona przez WKR PK za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu osobistego, a w przypadku cudzoziemców paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia,”;
2) w załączniku do uchwały w § 2 ust. 3 skreśla się pkt 14;
3) w załączniku do uchwały w § 2 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Podczas dokonywania elektronicznej rejestracji kandydaci są zobowiązani do dołączenia pliku zawierającego elektroniczną wersję fotografii do legitymacji studenckiej, w formacie JPG, o wymiarach: 236x295 pikseli, ±3 piksele. Fotografia powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.”;
4) w załączniku do uchwały w § 16 dodaje się ust. 2a w brzmieniu:
„2a. Do odwołania należy dołączyć komplet dokumentów wymaganych od kandydatów na studia, o ile dokumenty te nie zostały uprzednio złożone w siedzibie wydziałowej komisji rekrutacyjnej.”;
5) w załączniku nr 4 do uchwały, w części dotyczącej zasad postępowania kwalifikacyjnego na Wydziale Fizyki, Matematyki i Informatyki na kierunkach: informatyka w j. polskim, informatyka w j. angielskim oraz nanotechnologie i nanomateriały skreśla się zdanie:
„Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia II stopnia na podstawie efektów uczenia się, którzy w wyniku przeprowadzonej na PK procedury potwierdzania efektów uczenia się uzyskali 20% (lub więcej) punktów ECTS określonych w programie kształcenia ww. kierunku studiów, otrzymują maksymalna liczbę punktów możliwą do uzyskania w postepowaniu kwalifikacyjnym na tym kierunku.”
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


bip@pk.edu.pl Deklaracja dostępności Politechnika Krakowska  26-04-2024