baner Ogólnopolski Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Krakowska Politechnika Krakowska Politechnika Krakowska
strona główna menu przedmiotowe
Wytworzył:
  Kanclerz
 
Data publikacji:
  06-07-2023
 
Wprowadził:
  Maciej Zając
 
Liczba odwiedzin:
  751
 
Lista wersji:
  06-07-2023 
WydrukPowrót

KOMUNIKAT NR 3
Kanclerza Politechniki Krakowskiej
im. Tadeusza Kościuszki
z dnia 6 lipca 2023 r.
znak R-17.022.3.2023

w sprawie zakupu biletów lotniczych dla pracowników, doktorantów i studentów na trasach zagranicznych


1. W związku z zakończeniem postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na „Wyszukiwanie, rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych na trasach zagranicznych dla pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Krakowskiej podróżujących służbowo” w dniu 4 lipca 2023 r. zawarto umowę nr KA-2/040/2023 na okres 15 miesięcy (do 4 października 2024 r.) z WhyNotTravel Załoga Nasternak, Spółka komandytowa, 36-020 Tyczyn, ul. Kielnarowa 108A.
2. Zakup biletów lotniczych na trasy zagraniczne powinien być dokonywany w okresie obowiązywania umowy wyłącznie u wyżej wymienionego wykonawcy.
3. Wykonawca zgodnie z zawartą umową zobowiązany jest między innymi do:
1) rezerwacji miejsc i sprzedaży biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie z uwzględnianiem najniższych dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych,
2) wybierania biletów na połączenia lotnicze dostępne w danych terminach na danej trasie, kierując się zasadą najniższej ceny biletów, dogodnością połączeń (możliwie najkrótszym czasem podróży),
3) sprzedaży biletów lotniczych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty lotniskowe, paliwowe, rezerwacyjne, podatkowe oraz ubezpieczenie dla każdego zamówienia jednostkowego (w formie: e-mail, telefonicznie), przedstawiając dla każdego zamówienia jednostkowego w ciągu 24h, przynajmniej trzy oferty przelotów na zamawianej trasie i w danym terminie, w celu umożliwienia wyboru najlepszej oferty cenowej w stosunku do potrzeb i określonych przez zlecającego możliwości finansowych,
4) wystawienia biletów zgodnie z obowiązującymi taryfami, kierując się najniższą ceną; bilet lotniczy wystawiony w ramach realizacji umowy i przekazany zlecającemu musi zawierać wykaz wszystkich składników łącznej ceny biletu, w tym wyszczególnienie taryfy (fare lub basic fare), opłaty paliwowej (YQ) oraz innych opłat lotniskowych i podatków); w przypadku połączenia tanimi liniami lotniczymi wykonawca przedstawienia zrzutu ekranu ze strony internetowej przewoźnika tanich linii lotniczych potwierdzającego cenę biletu wraz z bagażem rejestrowanym o wadze 20 kg,
5) przekazania zlecającemu potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę w terminie do 3 godzin od momentu dokonania wyboru wariantu przelotu przez zlecającego,
6) dokonywania check-in na życzenie zlecającego,
7) wystawienia i przekazania zlecającemu na jego służbowy adres mailowy z kopią do dwm@pk.edu.pl elektronicznego biletu lotniczego wraz z fakturą w terminie do 3 godzin od momentu złożenia dyspozycji przez zlecającego, tj. zlecenia wykupu biletu. Wystawiony bilet lotniczy będzie zawierał wszelkie informacje o warunkach podróży oraz cenie za usługę i będzie tożsamy z dokonaną rezerwacją, za wyjątkiem sytuacji, gdy cena za bilet w trakcie oczekiwania na wystawienie ulegnie zmianie na niższą, tj. korzystniejszą dla zamawiającego.
4. Do obsługi zamawiającego wykonawca wyznaczył następujących pracowników (kasjerów):
- Virstyuk Anzhela
- Anna Baran
- Kamil Stec
- Joanna Smalec
- Krystyna Szela
- Ewelina Madejczyk
- Małgorzata Lorenc
- Lidia Socha
- Grzegorz Banaszek
- Agnieszka Tybuszewska
- Dagny Cherenkoff-Bączyńska
- Anna Szwed
- Małgorzata Wieczorek
- Andrzej Pakoca
- Piotr Aleksiejczyk
- Piotr Trentowski
- Małgorzata Jewgraf.
5. Kontakt z osobami wymienionymi w ust. 4 jest możliwy w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami telefonów: +48 17 23 06 930 oraz +48 570 055 600 oraz adresem e-mail: biletylotnicze@whynottravel.pl.
6. Poza godzinami pracy wykonawca zapewnia 24-godzinny serwis telefoniczny pod numerami telefonów +48 570 055 600, +48 17 23 06 930.
7. Rezerwacji będzie można dokonać osobiście w punkcie wykonawcy znajdującym się przy ul. Malborskiej 56, 30-646 Kraków, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-12:00.
8. Pełna treść umowy dostępna jest w Serwisie Informacyjnym Pracowników PK, w zakładce „Zamówienia publiczne – umowy ogólnouczelniane”.

Kanclerz
mgr inż. Sylwia Momot-Luzara
bip@pk.edu.pl Deklaracja dostępności Politechnika Krakowska  03-05-2024