KOMUNIKAT NR 1
Kanclerza Politechniki Krakowskiej
im. Tadeusza Kościuszki
z dnia 20 marca 2024 r.
znak R-17.0201.1.2024
w sprawie powołania Komisji ds. przeglądów technicznych obiektów Politechniki Krakowskiej
§ 1
Na podstawie § 3 pkt 5 Zasad zarządzania budynkami PK, stanowiących załącznik do Zarządzenia nr 107 Rektora PK z 15 października 2021 r., z późn. zm. powołuje się na okres do 31 grudnia 2026 r. Komisję do spraw przeglądów technicznych obiektów Politechniki Krakowskiej w składzie:
1) mgr inż. Jakub Rudolf – przewodniczący,
2) inż. Krzysztof Grzęda – I zastępca przewodniczącego,
3) mgr inż. Łukasz Śliwa – II zastępca przewodniczącego,
4) mgr inż. Jacek Husakowski,
5) mgr inż. Grzegorz Lizończyk,
6) mgr inż. Piotr Król,
7) mgr inż. Tomasz Ślaga,
8) mgr inż. Tomasz Wojasiński,
9) mgr inż. Mirosław Skowroński,
10) inż. Anna Kłeczek,
11) Witold Gawełda,
12) mgr inż. Paweł Pruś,
13) mgr Paweł Rinchowski.
§ 2
Traci moc Komunikat nr 3 Kanclerza PK z dnia 21 września 2020 r. z późn. zm. w sprawie powołania Komisji ds. przeglądów technicznych obiektów PK.
§ 3
Komunikat wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kanclerz mgr inż. Agnieszka Kostecka-Stec |
|