baner Ogólnopolski Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Krakowska Politechnika Krakowska Politechnika Krakowska
strona główna menu przedmiotowe
Wytworzył:
  Rektor PK
 
Data publikacji:
  06-10-2020
 
Wprowadził:
  Zbigniew Marszalik
 
Liczba odwiedzin:
  1271
 
Lista wersji:
  06-10-2020 
WydrukPowrót

ZARZĄDZENIE NR 103
Rektora Politechniki Krakowskiej
im. Tadeusza Kościuszki
z dnia 5 października 2020 r.
znak R.0201.118.2020

w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Administracji PK oraz zmian w zakresach kompetencji prorektorów i Pełnomocnika Rektora PK ds. Kształcenia


Na podstawie § 25 ust. 3 oraz § 86 ust. 5 pkt 2 Statutu PK, stanowiącego załącznik do uchwały Senatu nr 54/o/05/2019 z 29 maja 2019 r., z późn. zm., zarządza się, co następuje:
§ 1
W Zarządzeniu nr 83 Rektora PK z dnia 1 września 2020 r. w spawie powołania prorektorów i określenia ich kompetencji wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 2 ust. 1 dodaje się pkt 12 o treści:
„12) nadzorem nad Szkołą Doktorską PK”,
2) w § 2 ust. 2 dodaje się pkt 12 o treści:
„12) nadzorem nad rozliczaniem godzin dydaktycznych”.
§ 2
W Zarządzeniu nr 84 Rektora PK z dnia 1 września 2020 r. w sprawie powołania Pełnomocnika ds. Kształcenia wprowadza się następujące zmiany:
1) użyte w zarządzeniu określenie „Pełnomocnik ds. Kształcenia” przyjmuje brzmienie „Pełnomocnik Rektora PK ds. Kształcenia”
2) § 1 ust. 2 pkt 13 otrzymuje brzmienie:
„13) nadzór nad procesem archiwizacji prac dyplomowych”.
§ 3
1. W Regulaminie Organizacyjnym Administracji Politechniki Krakowskiej stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 43 Rektora PK z 16 września 2016 r., z późn. zm. wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 7 ust. 2:
a) pkt 13 otrzymuje brzmienie:
„13) Centrum e-edukacji (PEK-2)”
b) pkt 15 otrzymuje brzmienie:
„15) Centrum Rozwoju i Kompetencji Przemysł 4.0 (PE-3)”,
2) w § 7 ust. 3:
a) pkt 4 otrzymuje brzmienie:
„4) Biuro Ochrony Informacji Niejawnych (R-5), a w jego strukturze Pełnomocnik Rektora ds. Ochrony Informacji Niejawnych (R-5.1) i Kancelaria Informacji Niejawnych (R-5.2)”,
b) pkt 17 otrzymuje brzmienie:
„17) Dział Kształcenia (PEK-1)”,
c) pkt 36 otrzymuje brzmienie:
„36) Wydawnictwo Politechniki Krakowskiej (PO-3)”,
d) pkt 38 otrzymuje brzmienie:
„38) Zespół ds. Ochrony Przeciwpożarowej, Bezpieczeństwa oraz Spraw Obronnych (R-13),
e) dodaje się pkt 42 o brzmieniu:
„42) Pełnomocnik Rektora PK ds. Kształcenia (PEK)”,
3) w § 13 ust. 2 dodaje się lit. i o treści:
„i) koordynuje sprawy związane z promocją uczelni”,
4) w § 17:
a) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych”,
b) dodaje się ust. 4 o treści:
„4. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”,
5) w § 18 dodaje się ust. 27 o treści:
„27. Nadzoruje merytorycznie proces gromadzenia oświadczeń/upoważnień na potrzeby ewaluacji działalności naukowej oraz opracowuje projekty wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie”,
6) w § 29:
a) ust. 13 otrzymuje brzmienie:
„13. Prowadzi sprawy związane z funkcjonowaniem Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia, w tym nadzoruje merytorycznie i koordynuje proces archiwizacji prac dyplomowych studentów I i II stopnia w wewnętrznych oraz zewnętrznych systemach informatycznych”,
b) ust. 19 otrzymuje brzmienie:
„19. Dokonuje kontroli formalnej dokumentacji przebiegu studiów służącej do obrotu prawnego z zagranicą przekazywanej z dziekanatów do uwierzytelnienia. Wystawia faktury za uwierzytelnienie dokumentów studentów i absolwentów służących do obrotu prawnego z zagranicą”,
c) ust. 21 otrzymuje brzmienie:
„21. Prowadzi obsługę administracyjną i kancelaryjną Pełnomocnika Rektora PK ds. Kształcenia, Prorektora ds. Kształcenia i Współpracy z Zagranicą, w tym w zakresie indywidualnych spraw studentów, Senackiej Komisji ds. Dydaktyki i Senackiej Komisji ds. Jakości Kształcenia”,
d) dodaje się ust. 22 o treści:
„22. Prowadzi merytoryczny nadzór nad procesem umieszczania w systemie POL-on informacji o kompetencjach i doświadczeniu pozwalających na prawidłową realizację zajęć w ramach programu studiów”,
7) w § 36:
a) ust.1 otrzymuje brzmienie:
„1. Opracowuje projekty wewnętrznych aktów normatywnych dotyczące: świadczeń dla studentów i doktorantów wypłacanych z funduszu stypendialnego, opłat za usługi edukacyjne, stypendiów doktoranckich przyznawanych uczestnikom studiów doktoranckich, zwiększenia stypendiów doktoranckich z dotacji projakościowej uczestnikom studiów doktoranckich, stypendiów dla studentów za wyniki w nauce wypłacanych z własnego funduszu na stypendia, ubezpieczenia zdrowotnego dla studentów i doktorantów, spraw dyscyplinarnych studentów i doktorantów, kredytów studenckich, liczebności grup studenckich, organizacji i stowarzyszeń studenckich i doktoranckich oraz udziela wyjaśnień i dodatkowych informacji w zakresie wyżej wymienionych spraw”,
b) uchyla się ust. 20,
8) schemat struktury organizacyjnej przyjmuje brzmienie jak załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Tekst jednolity Regulaminu Organizacyjnego Administracji Politechniki Krakowskiej uwzględniający zmiany, o których mowa w ust. 1, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
3. Opis struktury organizacyjnej wydziałów i jednostek pozawydziałowych Politechniki Krakowskiej, uwzględniający zmiany wprowadzone niniejszym zarządzeniem, jest publikowany w Serwisie Informacyjnym Pracowników PK, w dziale tematycznym „Prawo”, w zakładce „Struktura organizacyjna PK”.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. arch. Andrzej Białkiewicz

Załącznik 1
Załącznik 2

bip@pk.edu.pl Deklaracja dostępności Politechnika Krakowska  30-04-2024